Dansträning

Jag har träningsvärk i hela överkroppen och benen på grund av dansen igår. Jag brukar ha dansträning på onsdagar men eftersom det är höstlov denna veckan så hade vi inte. Men vi ville träna på vår dansen ändå så Dina fixade en danslokal som vi kunde träna i och där var vi igår i nästan 3 timmar och tränade :O :O jaa ni läste rätt, Aya tränade i tre timmar igår!!!!! Haha och guess what?? Imorgon ska det också bli träning i 3 timmar till. Haha men det är så kul med dans :D Hoppas att efter imorgons träning att alla stegen sitter och att man kan se utvecklingen :D
 
  

/Aya


Kommentarer
Postat av: Danka

HAHAHAH aya dn sista på mig e nt allsss korkad :P <3

2010-11-05 @ 12:50:45
Postat av: Anna

Hahaaha 3 timmar??? You have to be kidding, är inte detta typ ett historiskt moment? :D

2010-11-05 @ 23:36:35
URL: http://wwct.blogg.se/
Postat av: Anonym

Danka: HAHAHAHHA du ser gollig ut<3

Anna: hahahhaa joo de e det också men idag blev det 2 timmar bara :P haha vi orkade inte mer, men när amn väl har kommit in så e det skitkul :D

2010-11-06 @ 00:22:19
Postat av: Anonym

åh vad jag saknar dig syster!

2010-11-08 @ 19:28:19
Postat av: c-dog

HAHA så söta ni e <3

Det va riktigt kul o vi lärde oss faktiskt sjukt mkt :P i'm proud of the dancers :)

AYA KABOOM-picture ^^ remember hihi??

steph översöt e du, du borde dansa med oss, du duktig ja? ;)

2010-11-09 @ 17:44:21
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

Allt bra med dig idag? =)

2011-01-21 @ 09:00:17
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0