Ojojoj.,...

När jag skulle sätta på min dator nyss så blev den helt plötsligt sjuk. Fläkten står och surrar vvrhhhrvrrhhhh och påknappen lyser men skärmen är helt svart och den reagerar inte på några knapptryckningar. Jag har alla uppsatster jag hade tänkt fila på i den! Nej men oj då, det betyder ju att jag inte kan göra någonting. Vad ledsen jag blir.

Ja, ändå lite stressigt, uppsatsterna måste ju bli klara någon gång. Ska pröva med att låta datorn ladda ur sig.

Nu kanske ni undrar, men om Filippas dator är sönder, hur kan hon då skriva detta? Jag lånar min systers dator såklart. Tur att hon inte är hemma, annars hade det aldrig gått att slita henne ifrån facebook. Nu ska jag träna och fira mitt MVG så kanske datorn har fixat sig senare.

FAC out!
/Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0