Försöker...

Fredagströttheten börjar att slå till. Det har varit en låååång vecka. Men nu är den över. Dock blir det inte mycket vila för mig i helgen, ska ha teter-repa både lördag och söndag, städa hela lägenheten (Jonathan kommer ju på onsdag!) OCH skriva uppsatts och labrappporter.

Efter fikan stack jag hem till moster. morbror och min lille kusin. Han låg i mitt knä och snackade med sin gosse-uggla och log. Han har världens finaste leende! Att se honom får mig alltid på topp-humör. Det börjar dock sjunka lite nu, för det är dags att sätta igång med plugg...

Såhär såg jag ut när vi fiksade idag. Man vill ju inte att alla fans och papparazzis ska känna igen mig.

FAC out!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahah helt rätt Filippa, man ska akta sig för paparazzin!! (PS. Jag skickar bilderna/BILDEN/ så fort jag kan)

2010-05-21 @ 22:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0