falsk rätt igenom..

I 7 år har du varit min vän men nu sviker du mig betyde inte vänskapen något för dig?


jag var den bästa vän du någonsin haft va det bara för att ta all min kraft. Bettyde vår vänskap blott bara lek för dig varför svek du mig. Falsk vissa du dig va och inget att ha.


Din lek är nu över och vår vänskap lika så ditt syfte med dessa år jag nu förstår.


Jag skulle finnas för att trösta och lyssna på dig men minna känslor betyde inget för dig.


Tack för inget du falska vän kom i håg att vänskapen kommer aldrig igen.


Då du står där ledsen och  sårad och saknar en vän kom då i håg hur du svek just din bästa en.


Kommentarer
Postat av: Filippa

? :O

Ärligt? Detta ska vi prata om gumman! :*

2010-05-27 @ 00:19:27
URL: http://lbfac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0