chill day or...?

Shiiiieett så chill det har varit idag :D Hade inställt fysik labb så jag slutade 12.30 vilket var häääärligt, fast jag stannade ändå i skolan till kl. 2 och gjorde klart biologi labben haha riktig nörd :P Iallafall, nu har vår 5-dagars-lov börjat och för mig innebär det PLUGG, PLUGG och ännu mera PLUGG!!! Har 8 prov på tre veckor.. JA, du läste rätt 8 jävla prov!! Bara tanken får mig att gråta så det finns nog en stor möjlighet att jag hoppar från närmaste fönster när som helst. Men jag hoppas verkligen att jag kommer klara mig, för annars är jag körd i trean då det är exams :S

Nu ska jag skriva en liten planering till de kommande veckorna så att jag får lite ordning och reda i mitt liv.
Ha en trevlig onsdagskväll, puss!
/Aya


Kommentarer
Postat av: Filippa

lycka till gumman, jag vet att du klarar det!

2010-05-12 @ 19:18:27
URL: http://lbfac.blogg.se/
Postat av: Aya

tack sötis<3 .. åhhh jag vill dö varje gång jag tänker på det :( men men jag får väl käpma :(

2010-05-12 @ 20:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0