a couple of days in a couple of words..

Tänkte sammanfatta min helg lite grann..

Min fredag började med att jag gick i skolan, missade idrotten (eftersom jag pratade med min svenska lärare, som för övrigt gav mig ÅÅÅÅÅÅÅNGEST, men men don't worry be happy :D).. Sen bar det av hem till Gustav, där satt vi och plugga på vårt arbete som jag har imorgon och som ni märker så sover jag inte.. Är FÖR nervös :( och FÖR trött för att sova (vet att det låter konstigt.. men det är sant?).
Sedan blev det fika med världens bästa vänner och mina underbara, älskade och bästa töser.. ÄLSKAR ER!!!! Alltid lika kul.. Där Skrattade vi ihjäl oss och spanade in my new husband, snacka om att jag ska CAMPA I PAUUUUS! (Fast det är inte han på bilden som Filippa la upp :P hahaha).
Sedan blev det plugg, och runt elva-tiden gick jag och Matea till Burger King för att möta upp Sandra efter hennes jobb, och äta.. And let me tell you, it tasted DELICIOUS!!!
Lördag: JOBB!!!! (SÅ trött jag blev). Sedan grillade jag med Fanny, tog oss en evighet att grilla med en engångsgrill, but in the end we made it!! och maten var RIKTIGT god i must say. GRYM grillare är min G :D! Sedan kom Matea förbi, vi satt ute ett väääääldigt bra tag och det var SJUKT mysigt :D! Sedan blev det hem till Robin och softa med Nima.. I missed my fisk, alltid lika kul att träffa honom :D !
Söndag: JOBB!! Efter jobb, plugg med gruppen, sedan hem till syrran fira hennes födelsedag!! SJUKT KUL! Sedan hem och plugga igen..
well that's about it..
JUSTE!!! imorgon, blir det nog shopping tur med Nilay.. YES! jag lovar att uppdatera.. PUSSPUSS!!
// CENNET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0