vår lilla flicka är stooooor nu :D

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN CENNET<3
Idag är det ingen vanlig dag, vår lilla Cennet fyller 17 år! Vi var heelt kalla mot henne först, för vi ville göra det som en överraskning sedan hoppa på henne :D haha the plan worked ;)

Dagen började väldigt seeegt men blev bättre ju mer tiden gick. Mådde pissdåligt när jag gick till skolan, hade världens största huvudvärk+ träningsvärk i hela kroppen= kaaoos. Men efter att Filippa gav mig en Alvedon så blev det lite bättre. Efter skolan så stack vi till McDonalds där Cennet var. Vi överraskade henne med presenten och sjöng för henne där:D. Sedan skulle vi gå o spela biljard men det var stängt så vi stack hem till Cennet o chilla där istället. Haha det är andra året i rad som vi överraskar henne när hon minst anar det, och fleeeer ska det bli ;) Detta var lite kort om dagen men jag orkar inte skriva mer för jag är såå trött, ska in och dusha nu sedan gå och lägga mig!
Godnatt<3
/Aya


Födelsedagsbarnet<3


Kommentarer
Postat av: Filippa

Naaw det bästa var att se Cennets ansikte när vi kom. Du blev så glad gumman att mitt hjärta klappade extra hårt :D

2010-03-22 @ 18:02:11
URL: http://lbfac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0