Tisdag

Igår gjorde jag absolut ingenting förutom att vila intensivt för att bota min förkylning. Idag kändes det faktiskt lite bättre så jag har gjort några saker iallafall. Jag har:

Öppnat ett fondsparande

Njutit av solskenet!

Lånat böcker på biblioteket

Googlat och försökt se om Topshop i Göteborg har rea just nu. De hade det ju vid den här tiden förra året så förhoppningsvis!

Laddat på mitt resekort så att jag kan köpa tågbiljetten till Götet imorgon.

Bakat en kaka och tagit med den till moster, morbror och lille kusinen.

Lagat lunch till mig själv: 

 Ser ni vad jag har gjort? Stekt ägg i pepparkaksformar! Så går det när man har för mycket fritid. Det ska jag lätt göra till kusinen när han blir större!

Nu är jag trött så det blir gå och lägga sig tidigt ikväll. Klockan sex ringer väckarkockan imorgon bitti! Jag ser verkligen fram emot lite shopping i det vackra Göteborg tillsammans med Cennet och Anna. Vi kommer ha det skitkul! En annan som kommer ha skitkul är ju Aya när hon åker till London idag! Vi kommer att sakna dig Aya, se på sevärdheter och checka in heta killar med gullig brittisk accent!

FAC out!
/Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0