Tio! Plus!

Kan ni fatta det! Det var faktiskt tio PLUSgrader idag! Tur att det var så fint väder just idag för hela min tyskgrupp som ska åka på utbyte till Göttingen fotade oss framför Borgarskolan idag. Denn bilden ska vi visa för tyskarna därnere och vi vill självklart ge dem ett gott intryck. Vi lyckades få en bild utan byggställningar och utan ytterkläder: Vi skulle låtsas att vi har det supervarmt här i Malmö men när jag väl tagit av mig jackan upptäckte jag: Jag fryser inte! Helt fantastiskt.

Annars väntar vi fortfarande på min lille kusin. Han vill inte komma ut helt enkelt. Idag var alla i familjen spända eftersom moster inte svarat på sms. Ett tag trodde vi nämligen att hon inte svarade på grund av att hon var upptagen med att föda fram sin första son. Men så var det inte tyvvärr. Jag har en känsla av att min nya kusin kommer att vara en riktig tjockis, att han ligger därinne i magen och bara äter upp sig.

FAC out!
/Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0