Jason Derulo - In My Head

 Denna helgen har jag njutit sammtidigt som jag har pluggat. Igår var jag på tjejkväll hos Caroline. Vi gjorde tacos och hade väldigt roligt. Haha jag tror aldrig jag har skrattat så mycket som jag gjorde igår. Hade så jävla ont i magen av all flabb att vi tillslut bara låg på marken haha. Vi kollade också på melodifestivalen, hejade på antingen Keep on walking eller Manboy. Texten i Manboy var dålig men jag älskade dansen och sen när han dansa under vattnet..... daaaamn, that was hot!! Men som vanligt så blir man besviken på resultatet :(

Sitter och lyssnar på Jason Derulo - In My Head på spotify nu. Love that song:D Borde nog plugga också lite nu för jag har prov på grekisk litteratur på torsdag och jag har knappt börjat. Det är jävlaaa tråååååååkigt att det inte finns ord att beskriva känslan.
nej, nu ska jag bara lyssna på en låt till och sedan börja plugga! ha det gööött ;)
/Aya



Hahaha en chokladbit om dagen är bra för magen ;)


Kommentarer
Postat av: Cennet

HAHAHAHAHA, ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR bilden!!!

2010-03-15 @ 18:21:20
Postat av: Anna

Daaamn aya vilken position HAHA! :D

2010-03-15 @ 19:35:41
URL: http://imanna.devote.se
Postat av: Filippa

Haha vilken feeet bild. lYcka till med plugget babe. Men snälla aya: manboy!

2010-03-15 @ 19:37:35
URL: http://lbfac.blogg.se/
Postat av: Aya

Hahahaha men jag gillade dansen, själva låten var nt den bästa men jag gillade dansen och han var söt också :D:D:D hiihiii

2010-03-15 @ 20:41:31
URL: http://lbfac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0