Plugghelg!

Denna helgen har det varit mycket plugg :( har matteprov, biologiprov och social science inlämning till nästa vecka och allt är samlat på typ samma dag! Men men jag gör mitt bästa!

Idag har jag mest pluggat. Gick ganska tidigt till biblan och plugga med Anna.P och Dina. Hemma kan man verkligen inte plugga och koncentrera sig ordentligt. Man blir hela tiden distraherad, så biblan är det bästa stället för plugg! När jag kom hem orkade jag inte plugga längre så jag gjorde kladdkaka med mamma istället :D:D hahaha detta var höjdpunkten på min helg! 

Nu ska jag in och duscha och sedan äta ngt innan jag går och lägger mig. Håller verkligen med Filippa om att man har en fet söndagsångest nu!
/Aya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0