Onsdag

Men det var inte en helt vanlig onsdag! Jenny fyllde år så vi bjöd henne på lunchbuffé på pizzahut. Det var kul för hon blev jätteglad! Just nu borde jag egentligen 1. Räkna Matte 2. Plugga engelska men jag är så hungrig och ingen är hemma! Jag pallar inte så jag skriver lite här istället.

Det var nog ingen bra ideé att bildgoogla Alexander Skarsgård för nu är jag helt besatt av honom! Och ikväll är det True Blood så då kommer jag att sitta och dregla framför tvn. Jag känner mig helt ärligt lite töntig, det finns ju så mycket viktigare saker att tänka på än Alexander Skarsgård, till exempel den globala uppvärminingen, hur man ska få slut på världs svälten och hur jag ska bli bättre på fysik. Men jag kan inte hjälpa det! Man är faktiskt bara tonåring en gång. Tänk så mycket lättare det var förr i världen när det inte fanns filmer där man kunde se otroligt sexiga män, utan fick nöja sig med dem som fanns i närheten. Nu mäter man ju bara alla killar man ser med skådisar och ärligt talat: hur ska de verkliga killarna någonsin kunna vinna? Bara kolla på honom! 
FAC out! /Filippa

Kommentarer
Postat av: Aya

hahahahahahahahaha du är sååå jävla söt Filippa :D<3

2010-03-10 @ 21:46:47
URL: http://lbfac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0