Musikal!

Igår var det premiär för Borgars årliga musikal. Jag har en statistroll med två repliker. Gissa som vad? Japp, en gammal gumma. Jag pratar med en supergnällig röst och när alla danstjejer blir sminkade med glitter så får jag en massa rynkor. Fast det är kul ändå! Ikväll är det den sista föreställningen och sen blir det efterfest! Om ni vill läsa mer om  musikalen: http://www.skanskan.se/article/20100325/MALMO/703259742/1004/malmo/*/skolmusikal-for-fulla-hus-pa-moriskan

När jag bytt om igår efter föreställningen kollade jag mobilen. Ett sms från mamma där det stod att min moster och morbror äntligen åkt in till sjukhuset! 23.58 igår fick jag en ny liten killkusin. Tyvvär publicerar jag ingen bild eftersom jag saknar min mosters tillåtelse. Ni får nöja er med en på mig i min musikaltröja för jag är ju ändå nästan lika söt ;)


     FAC out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0