Mitt huvud känns som en tegelsten

Varför blir huvudet extra tugnt när man är förkyld? Det känns som om mitt huvud svullnat upp till dubbel storlek. Nu ska jag plugga lite biologi och hoppas att något fastnar i min tjocka skalle.

Trots att jag lider av en hemsk sjukdom är jag ändå glad. För det är ljust, solen skiner och fåglarna sjunger! Snart blir det plugga tillsammans ute i parken som gäller. Eller Västra hamnen kanske? Jag minns många trevliga stunder där vi har haft tillsammans och nu är det snart dags igen!

Det är även dags för Göteborg igen precis som vi tre gjorde förra påsklovet! Tyvvär kan ju inte Aya följa med iår för hon ska ju till London istället! Lyckos henne! Det blir förmodligen vår kära vän Anna som kommer att ersätta henne på vår shoppingspree. Det är något att se fram emot när man är förkyld och den sista veckan känns låååång.


Nettan & jag i Götet förra året :D 

FAC out!
/Filippa


Kommentarer
Postat av: Aya

sååå kuuul:D åh, ni måste shoppas mycket och ha en awesome time :D o plus ni måste checka in alla heta killar där ;)

2010-03-24 @ 21:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0