Loooooove !!

Okeeeej, måste ju berätta om min födelsedag.. världens gulligaste Aya skrev lite kort om den.. men jag tänkte berätta lite mer.. :D
Förra året fick jag den BÄSTA födelsedagen som kan kunde få (trodde jag) av mina vänner, dem överraskade mig med tårta, och en HEL dag tillsammans.. Men i år firade dem min födelsedag med..
Dagen började med att jag vaknade upp med ett leende på läpparna, har nyslingat hår, och humöret är PÅ TOPP!!! Sedan gick man till skolan, hade en underbar dag där söta Matea köpte mig en tårta och ballonger, fick massvis med sång och kramar och gratulationer.. TACK ALLA!!! Sedan blev jag irriterad.. mina närmsta vänner fanns inte där, tänkte vart har dem försvunnit på min födelsedag???, träffade snygga Amina, som gav mig en ros (TACK HJÄRTAT).. Sedan bar det sig åt att träffa Anita, vi satt och käka i mc.. Jag ville hemåt, men Anita envisades med att vi skulle stanna i mc.. Sedan kommer ALLA (mina babes) springandes in till makidonkan, dem sjunger för mig och i handen håller dem en GIGANTISK present.. jag öppnar presenten och det är en SKITSTOR tavla.. SÅÅÅÅ GLAD JAG VAR!!! TACKTACKTACK TILL DE UNDERBARA VÄNNER JAG HAR!!! Sedan gick vi vidare till Tilt, som hade stängt just den veckan då vi tänkte dra dit (what's the odds???) men i alla fall, kom även andra halvan av mina underbara vänner, som köpt VÄRLDENS godaste tårta till mig.. SÅÅÅÅÅÅ GLAD JAG VAR ALLTSÅÅÅ!!!!
Sedan fortsatte firandet hemma hos mig, med HELA tjocka släkten och alla mina närmsta vänner.. JAG HADE EN SUPERKVÄLL!!!!
// The big girl, Cennet.. 17 äntligen, bara ett år kvar till körkortet!! :D

Kommentarer
Postat av: Filippa

:D :D

2010-03-22 @ 19:51:46
URL: http://lbfac.blogg.se/
Postat av: Anna

Det var en underbar dag. Kommer sitta kvar länge i minnet. Tack vare din födelsedag ;)

2010-03-28 @ 22:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0