Livet är ändå fett

Tack så mycket Jenny för din fest i lördags! Det var skitkul och helt otroligt att man kan laga tacos till så många personer ;) Massor av tonåringar i en lägenhet som spelar skithög musik och dansar. Jag måste säga att jag beundrar Jennys grannar som inte kom och klagade! Här skulle nog en lagom sur granne komma och ringa på inom några minuter. Eller så skulle vi väcka det söta tvillingparet i lägenheten brevid och det vill man ju inte.

Annnars har jag ju som sagt jobbat och efter att ha varit ledig en lång tid så var det riktigt kul att vara tillbaka, träffa mina kollegor och göra lite kaffe.

Idag är det ju måndag, allmänt känd som den deppigaste dagen på veckan. Men inte för mig! Tack vare mina underbara vänners underbara humor har jag skrattat hela dagen! Jag tror även att min lycka beror på ljuset. Förstår ni att det är ljust till klockan sju på kvällen(nästan)!

En sista grej bara. Imorrn är det beräknat att min moster ska föda en ny liten kill-kusin! Hoppas, hoppas, hoppas!

FAC out!
/Filippa Såhär ser jag ut som proffesionell  
                                                                                                           caféarbetare :D

Kommentarer
Postat av: Aya

yeey:D en till liten söt bebis i världen :D:D

2010-03-15 @ 20:49:00
URL: http://lbfac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0