la la la la life is wonderful

Just NU är livet wonderful :D Man kan bara inte kan låta bli att bli glad! Solen skiner och det är inte så kallt. Man kan verkligen känna att våren är här:D Det bästa av allt är ändå att påsklovet har börjat och om några dagar är jag i LONDON :D can't waaaiit!! 

Skoldagen idag har varit chillig också. Idrotten var bäst! Jag brukar oftast vara latast på idrotten och göra så lite som möjligt. Men idag så körde vi basket, tjejer mot killar. Alla kämpade som fan (tjejerna mest) och gjorde sitt bästa. Det var så mycket roligare :D Hade vi körde så här varje lektion så hade jag varit basketproffs hahaha maybe not, men jag skulle iallafall ha varit bättre på idrott :P

Det enda jag längtar till nu är såklart resan men det är om fem dagar så innan det ska jag PLUGGA,städa,träffa vänner :D, shoppa, packa och PLUGGA ännu mera:(

Jag vill göra klart så mycket som möjligt av plugget som jag har till efter lovet så att jag inte behöver tänka på det där eller stressa när jag kommer hem!

Idag ska jag börja med plugg lite sedan ska kvällen spenderas framför tv:n, ska kolla på Vampire Diaries och Criminal Minds :)

Have a wonderful daay<3
/Aya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0