Idag var jag i Lund

Det var nämligen naturvetardagarna. Klassen fick gå på lite föreläsningar, den berömda fysik och lasershowen och så fick vi göra en "femkamp" i experiment. Dagen innebar ju även indirekt att man fick testa på studentlivet lite grann, gå mellan de olika föreläsningarna, äta i kårhusets matsal Kårmé (haha lundahumor) och sånt. Jag kan bara säga såhär: jag längtar till jag är student! Varför då, undrar ni kanske nu? Jo, det ska jag berätta! Hela stället kryllar av smarta och snygga killar! Det är eyecandy vart man än vänder sig! Så nu vet jag en till anledning till varför det är viktigt att läsa vidare ;)
FAC out!
/Filippa

Kommentarer
Postat av: Aya

hahahahahahhahaha du är bäst Filippa :D:D omgomgomg nu längtar jag också till studenten :D hahaha vi går till Lund nån gång och checkar in alla ;) missed u today<3

2010-03-08 @ 21:19:13
URL: http://lbfac.blogg.se/
Postat av: Filippa

saknade dig också gumman! Men vi ses ju imorrn:D

2010-03-08 @ 22:13:52
URL: http://lbfac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0