I am back! In brown!

Hoppas jag iallafall... Med brown menar jag alltså att jag är solbränd. Så hur var det i Egypten då? Det var superhärligt! Jag har solat, badat, snorklat och ridit i öknen. När jag landade på flygplatsen ville jag bara springa tillbaks in i planet och skrika till piloten: ta mig tillbaka, för guds skull, ta mig tillbaka! Men det gjorde jag ju inte. Och nu känns det ända ganska skönt att vara hemma. Jag får ju träffa alla mina bleka kompisar igen! Oroa er inte, snart (väldigt snart säkert) blir jag samma färg som er igen.


FAC out!
/Filippa

Kommentarer
Postat av: Anna

Välkommen tillbaka! Det verkar som om du har haft det riktigt riktigt bra :D



Vi får träffas snart så får du berätta allt :)

2010-03-04 @ 09:12:14
Postat av: Cennet

HAHAHAHAHAHA gumman, du glömmer en liten detalj.. där finns solarium :D MUUHAHAA!!

fan vad kul, att du haft det så roligt!!

loveu!

2010-03-05 @ 14:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0