Gäsp!

Just nu är jag riktigt trött! Bakom mig ligger en hel vecka av skola och intensivt repande och musiklaföreställning plus en superrolig efterfest! Som grädde på moset har jag jobbat hela dagen idag och det är ju inte vilken lördag som helst utan lönelördag vilket betyder mycket att göra. Gissa om jag har ont i fötterna nu efter allt dansande igår och allt springande fram och tillbaka idag.

Nu har lille kusinen fått ett namn och inte vilket namn som helst. Han ska heta samma sak som den kille jag praoade med i åttan och som jag tror var lite förtjust i mig... Det var lite av en övveraskning att det blev just det namnet, men när jag träffar kusinen kommer det säkert att kännas helrätt. Nu ska jag stäånga av datorn och släcka alla lampor, Earth hour börjar om 4 minuter.

FAC out!
/Filippa

Kommentarer
Postat av: Anna

Nä hahah Filippa!! Är det en slump eller? Det är ju ett otroligt sällsynt och annorlunda namn, kanske lille kusinen också får såna lockar. Naww, grattis lille gubben ;)

2010-03-28 @ 22:17:10
Postat av: Filippa

hehe ja det är faktiskt en slump. Hrmm ;)

hoppas han får lockar för det är ju faktisk skitgulligt!:D

2010-03-30 @ 18:24:46
URL: http://lbfac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0