Fredag!

Nu är det fredag och fredag innebär MYYYS! Ikväll ska jag absolut inte göra någonting, bara slappa med familjen. Jag är så trött, fast jag faktiskt bara gått i skolan tre dagar denna veckan. I helgen blir det rätt mycket plugg som vanligt men jag hoppas att vi tjejer ändå lyckas träffas. Om inte denna helgen så kanske nästa? För jag saknar er super mycket!

Vet ni vad som är riktigt konstigt? Efter att jag har varit på semester, som jag ju varit nu :D, så har jag ju umgåtts bara med mamma, pappa och syster i en hel vecka. Sen när jag börjar skolan igen och inte träffar dem förrens på kvällen så saknar jag dem! Jättemycket! Jag är ju såklart glad att träffa kompisarna i skolan igen, men jag saknar familjen ändå! Är det bara jag som känner så här? Tänk hur det ska gå för mig när jag flyttar hemifrån...

En annan sak jag tänkt på: visst är man mycket gladare hela dagen om det var ljust när man vaknade!

FAC out!
/Filippa


Kommentarer
Postat av: Aya

gumman, jag tror tyvärr inte jag kan denna veckan :( har ganska mycket att göra och Noor ska till en fest så jag måste vara hemma och hjälpa mamma för vi ska få gäster sen :( Men nästa vecka blir det säkert bra :D

2010-03-06 @ 11:19:46
URL: http://lbfac.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jodå, håller med dig Filippa. Man blir faktiskt gladare om man vaknar när det är ljust ute =D

2010-03-07 @ 13:51:13
Postat av: Felicia

PS, saknar er tjejer! Riktigt längesen jag såg er :( <3

2010-03-07 @ 13:52:39
Postat av: Aya

jag håller också med, man blir helt glad av solen:D saknar dig med Felicia<3 :( vi får träffas nån gång

2010-03-07 @ 17:08:34
URL: http://lbfac.blogg.se/
Postat av: Filippa

OMG Felicia! Ruktet om vår blogg har spridit sig :D

hoppas att allt är riktigt bar med dig!

2010-03-07 @ 19:53:41
URL: http://lbfac.blogg.se/
Postat av: Felicia

ja det får vi aya ! :O



hahaha filippa :D nej men ni heter på msn denna länken, så blev nyfiken och läste :D

2010-03-13 @ 15:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0