Fika. Ute!

Det gick! Igår satt Cennet och jag ute och fikade i nästan en timme utan att frysa ihjäl. Som vanligt var det jättetrevligt. Idag har jag varit och hälsat på farmor och farfar vilket innebär att jag har suttit ner hela dagen (jag överdriver inte, jag har stått upp i kanske sammanlagt en halvtimme idag) och att jag har ätit mycket mat. En vanlig dag hos mina älskade farföräldrar ser ut såhär:
1. Förmiddagste
2. Lunch
3. Efterrätt
4. Eftermiddagskaffe med kakor till såklart
5. Kvällsmat
Jepp, life is good ;) Nu har jag pluggat lite engelska, det blir prov i veckan nämligen. Söndagsångesten ligger tung över hemmet men snart är det fredag igen.
FAC out!
/ Filippa

Kommentarer
Postat av: Aya

åh så kul att ni hade roligt igår :D haha att sitta ute o fika utan att frysa är ett stort tecken på att våren är här :D äntligen!!

2010-03-07 @ 21:09:45
URL: http://lbfac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0