Damn School!!

Skönt, är ensam hemma.. Men istället för att kunna mysa måste jag plugga :( DAMN BORGAR!!!
Men funderar på att ta och köpa mig en STOR marabou och till det en underbar, svalkande red bull.. Hmm.. låter faktiskt lockande.. :D
eller kanske ska baka mig en kladdkaka, som jag gör på bilden.. Blev sugen på det när jag hittade den bilden bland alla olika mappar jag har i datorn.. HAHAHA, denna dagen kommer jag ihåg.. En HELDAG hos syrran, sjukt kul hade vi.. TRE SYSTRAR! :D <3
PUSS!! // Cennet

Kommentarer
Postat av: Aya

hahahha såå härlig bild :D man blir helt sugen på att baka kladdis när man ser den :D

2010-03-22 @ 23:03:44
Postat av: Filippa

Damn cennet's a sexy housewife ;D

2010-03-23 @ 17:19:40
URL: http://lbfac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0