True Blood

Jag tittade nyss på fjärde avsnittet i tredje säsongen av True Blood. Jämfört med de andra säsongerna så är den här definitivt mycket mörkare, Sam kämpar med sina alkoholiserade föräldrar, Sookie och Bill är över och han har helt tappat viljan och leva och Tara är fångad och torteras av en hemlig agent vampyr. Men jag älskar fortfarande varenda minut av serien, fast den är väldigt hemsk och, jag måste erkänna, ganska läskig.

Höjdpunkten i avsnittet var en löööövmoment mellan Eric och Sookie. Fast det visade sig vara en dröm.

¨
Här har vi Sookie och Alcide, en av nykomlingarna denna säsongen. En varulv faktiskt som pratar med en väldigt grov och manlig röst. Det är kul med lite nya karaktärer tycker jag

FAC out!

Kommentarer
Postat av: anne

True Blood ska väl vara gjord av samma folk som Six feet Under? Jag har sett ett avsnitt och det är ju ganska värdelöst om man vill bilda sig en uppfattning. Fortsätter serien i höst?

2010-07-12 @ 21:26:51
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: nat by BRADLEYS

jag hoppades på att den srömmen skulle vara så sann haha :D true blood är så bra nuu :D

2010-07-13 @ 14:59:20
URL: http://bradleys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0