Tjululu

Mitt liv är ändå ganska fett just nu trots att skolan har börjat. Visserligen var det värsta motvinden när jag cyklade till schuul imorse, men jag hann i tid iallafall. Sen slutade jag innan ett! Första veckan är lite så där oorganiserade med inställda lektioner så det gäller att passa på och njuta. Ska göra lite läxor nu, sen dra och träna hade jag tänkt. Ikväll är det höjdpunkten på Malmöfestivalen (njaaa) NRJ in the park. Brukar aldrig lyssna på NRJ, är mer en P3 tjej, men det är som en tradition att dra dit och alla är där så det brukar bli kul.

Igår var jag och testade lite olika maträtter med pappa och sen såg jag stand-up till fårmån för Aluma, hemlösas tidning här i Malmö. Det var riktigt kul, speciellt den här tjejen:
Bild för Humorhimlen live, P3-kväll späckad med humorstjärnor & musik (Josefin Johansson i Pang Prego. Foto: Kristin Montagu-Evans)
Josefin Johansson. Det syns ju direkt hur rolig hon är :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0