ny header på gång

Var ute idag med några vänner, gick runt lite i stan men eftersom min plånbok är ganska tunn för tillfället så lät jag bli att gå in i affärer för det är ju rena tortyren när man hittar fina plagg och inte har pengar för det :S Gick sedan och satte oss i Espresso House och pratade och skämde ut oss som vanligt :$ haha men kul hade vi!
Har nu suttit och hållt på med den nya headern, den är inte riktigt färdig än men snart (om nån dag) kommer den nog upp ;)
Nu blir det Criminal Minds för min del
Pööss ♥ (<--hiihii anna kolla jag lärde mig :D)
                                                       


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah duuuuktig flicka :D Men armina lärde mig ett annat sätt :$ tryck på den symbolen som liknar Ohm-symbolen (fysik) sen finns där flera olika symboler ;)

2010-08-12 @ 11:12:14
URL: http://wwct.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0