Ehhh uhhhh?

Jag var på Friskis och Svettis idag och "tinade" mitt kort. Här i Malmö iallafall kan man "frysa" sitt årskort för hundra kronor om man inte ska använda det på ett tag så jag gjorde det över sommaren. Iallafall, jag tränade skivstång och det var väääldigt jobbigt eftersom jag inte lyft skrot på hela sommaren, bara sprungit. Så står jag där och gör marklyft när vi ska ner på golvet i plankan. Det är då jag märker det. Jag svettas som en gris. Jag kan alltså inte stå i plankan för att mina underarmar är så blöta och glider på golvet. Armhävningar funkar inte heller för mina knän är så svettiga så att jag inte får något fäste. När golvövningarna är klara reser jag mig och försöker dölja den kroppsformade pölen som bildats på golvet. Jag vet inte om jag lyckades. Jag vet inte heller om mina medmotionärer tycker att jag verkade väldigt otränad för att jag perspirerade så mycket eller tvärtom (man svettas faktiskt mer när man är vältränad så ni vet ;)). Tyckte de att jag var äckligt blöt eller lite sådär sexigt svettig? Alla dessa frågor man aldrig får svar på.

FAC out!


Kommentarer
Postat av: Anna

Definitivt sexigt pitza-svettig om du frågar mig :p

2010-08-15 @ 14:32:49
Postat av: Mimmi

HAHAHAHA! FIFA i bakgrunden! :D

2010-08-16 @ 23:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0