Eclipse- en film för de frälsta

Ja, jag älskade filmen. Men jag är ju också en medium-light Twilight nörd. För att förstå alla referenser i filmen så måste man nästan ha läst boken. Sällskapet gjorde också att filmen blev bra såklart, vi satt och gapskrattade åt Jacob och Edwards fighter, sa naaw när det blev gulllig rööömance och ylade när det var dags för varulvarna. Hoppas vi inte förstörde någons bioupplevelse. I övrigt: Entré's biosalonger! Gud så sköna! Stolarna och framförallt benutrymmet är extra stort, jag kunde sträcka på benen (Jag är alltså 1.80)!

Extra roligt att se filmen eftersom vi har en Team Jacob (Aya) och en Team Edward (Cennet). De satt brevid varandra och jag tror hela salongen hörde när Aya bitchslapade Cennet efter att hon smällt en kommentar om Ayas favorit. "Du Aya, det är lugnt, du kan få strula med Leo när du vill. Hund som hund." Leo är alltså Cennets übersöta vovve, men Aya tog det hela på ett annat sätt...

Team Edward eller team Jacob, det måste dock erkännas, Bellas kyss med Jacob var övermycket hetare än alla Edward och Bellas kyssar!

FAC out!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fantastisk filmupplevelse med er tjejer, filmen blev bättre o roligare tillsammans med er. Man ska ju skratta ut när det e roligt o bli rörd när det e känslofyllda scener, det e ju det som e meningen. Från och med nu finns det oxå en Team Seth för alla oss minderåriga ;)

2010-08-15 @ 14:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0