a virus can destroy your life




NOOOOOOOOOOOOOOOO jag haaar daaamp :( Vet ni vad som hände för en stund sen? Alla mina bilder, arbeten, mitt nya cv, mappar, låtar och allt viktigt man har i datorn gick bort. GONE!!!!! IT'S FUCKING GOOOONE :O:O:O Allt på grund av en jävla virus som försörde allting. Det mest viktiga är ändå bilderna och mitt CV. Alla bilder från Tyskland, lägret i 9:an, balen, filmkvällar och sommarna 08, 09 och mycket mycket mer minnen hade jag där. Fick först panik när jag tänkte på det, men sen kom jag på att mina vänner har de flesta bilderna så jag kan försöka samla allting igen :D O sen mitt CV som jag nyss hade precis skrivit klart och skulle skriva ut den för att kunna hitta jobb till sommaren .. men tyvärr så kommer det inte hända, och jag vill inte jobba i nån jävla "ung i sommar" detta året igen :@ Jag ska från och med nu spara ALLT jag har i ett supersäkert ställe, så att sånt här inte händer igen. 

Ska gå och lägga mig nu, godnatt<3

/Aya 

Var idag på Carolines balett uppvisning och hon var sååå duktig :) Önskar att jag också kunde stå på tå som henne!

Kommentarer
Postat av: Noor

men Aya vad är det för språk du använder offentligt? :O

2010-05-09 @ 00:20:47
Postat av: Aya

låt mig :( jag hade/har damp!!

2010-05-09 @ 10:15:24
Postat av: Filippa

naww stackars dig aya! men det är bra som du ska göra nu: always have backup!

2010-05-09 @ 11:16:22
URL: http://lbfac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0