Träning + Criminal Minds

Äntligen orkade jag gå upp och träna lite. Var ute och sprang idag med Armina i en timme, okej vi gick hälften men det är ändå bättre än ingenting. Jag ska nu ta detta verkligen på allvar för jag vill verkligen förbättra min kondition. Haha om jag knappt klara 100 meter utan att få håll så kommer jag fan inte ens klara 50 meter om 5 år. Och plus att jag blev utskälld av idrottsläraren om att jag är lat och inte är tillräckligt aktiv på lektionen. haha opppss :P nej men träning är bra för kroppen, FAKTISKT!!

Mina ben värker nu som fan :( men det är helt skönt att sitta framför tv:n och inte göra något speciellt. Sitter nu och kollar på Criminal Minds. Älskar den serien<3
/Aya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0