Torsdag

Har varit igång hela dagen! Frukost tillsammans med Jonathan och sen till skolan. Där var det lite lektioner och alla våra tyskar var medn. På kvällen gick vi till Borgar där SPIE hade förberett en Internationell afton. Det innebar middag, lekar utomhus och sedan disco i matsalen! Det var faktiskt väldigt kul. Seadn stack de flesta av oss till Västra Hamnen. Det var en jättevscker kväll och solen sken. Jag kände på vattnet och det var faktiskt inte så kallt! Men jag var inte så galen som tre idioter som badade! jag fattar inte att dom pallade! Nu sitter jag och Jonathan och käkar lite mackor och har det mysigt.

Myyyys :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

svar: Haha, oh my!! ;D HÅLLER MED!!!

2010-05-27 @ 23:00:51
URL: http://sixteenfeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0