puh!

Nu är min studysession på nästan sex timmar äntligen slut! Har varit skittrött under hela tiden, men nu helt plötsligt blir jag pigg! Säkert för att jag var hemma hos min snälla moster och morbror. Det är super att ha en morbror som har doktorerat, hur skulle jag annars klara av matten och framförallt fysiken! Dessutom fick jag ju träffa min lille kusin, han är så himla intellegent! Han tycker nämligen redan om att titta i böcker och vissa bilder tycker han extra mycket om så då viftar ham med armarna som bara den och gör sina små bebisljud. En doktor till i familjen kanske ;)

Nu ska jag ge mig själv en liten belöning i form av ett gott skratt. Vad passar bättre då än HIMYM?

Man måste bara älska detta gänget!


FAC out!
/Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0