Oh du godeste!

Vilken dag jag har haft!
8.15-12.15 Tenta i Matte C.
12.15-14.30 Ångest för att jag inte kunde den sista uppgiften. Råplugg till idrottsprovet om stress (så passande) som jag inte gjort något till p.g.a matten.
14.30-15.00 Idrottsprov. Det gick faktiskt bra! Läraren rättade det direkt så jag vet det säkert :)
Matten gick säkert också helt okej, jag kunde förhoppningsvis alla uppgifter utom den sista där jag bara ville skjuta mig själv. Jag gjorde alla andra tal och satt med den sista i en och en halv timme utan att komma fram till något!

 Men nu ska jag inte tänka mer på det för nu är det äntligen LOV!!! Precis som för Aya kommer det att innebära en hel del plugg för mig, men jag kan iallafall sitta och göra det plugget i pyjamas framför TVn :)

Jag ska fira min ledighet lite nu genom att äta hemma hos moster, morbror och lille kusin. Sen ska mamma och jag gå på bio och se Pippa Lees hemliga liv. Det ska bli mysigt med lite mor-dotter quality-time.



Hihi gammal bild på oss från åttan!

FAC out!
/Filippa

Two Door Cinema Club – Something Good Can Work 
Min favorit just nu!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjohoo! Du förtjänar allt just nu efter veckor råplugg, varje inlägg har handlat om detta livsavgörande provet haha. Hoppas att det gick bra, jag ser ett förtjänande MVG i sikte :)

2010-05-12 @ 21:18:18
Postat av: Filippa

ihhh, vi hoppas och ber till gud ;)

2010-05-12 @ 23:19:56
URL: http://lbfac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0