I'm alive..

hahaha 100 år sen jag var inne här känns det som!! Har varit värsta nörden och nördat mig framför skolböckerna i nästan två veckor :O Sov nästav varje dag vid 2 och vaknade vid 7 vilket bara gjorde mig ännu tröttare, och nu är det bara två prov och en redovisning som skiljer mellan mig och mitt underbara SOMMARLOV :D:D

Denna helgen har varit helt chill. I fredags så var det borgar dagen = inga lektioner. Hahaha vi bara vandra från pildamm till Borgar i ösregn och skrek "VI E BORGAR FRÅN SÖDER, VI E GRÖNVITA BRÖDER" o alla männsikor kollade snett på oss :S haha men, ändå jag vandrar hellre i ösregn än att ha lektioner :D Sen blev det fika som vanligt med mina älskade vänner. Mysigt som alltid då man kan sitta o snacka gossip o allt annat tjejsnack<3

Igår hade vi tjejkväll hos stephanie. Vi ordnade en lite sen överrasknignsfest till Caroline som fyllde år för en vecka sen. Vi gjorde pizza och åt världens godaste chockladtårta som Stephanies mamma hade gjort. MUUUMMMS!! En VÄLDIGT mysig och roligt kväll var det<3



Hahaha helt random bild :P Ingen var förberedd


Två vääldigt normala araber!!


Imorgon har jag tyskaprov och jag har inte öppnat boken ännu :S Satt och snacka nyss med Anna.P om hur mycket jag hatar tyska. Det är en obeskrivlig känsla!! Men som tur är imorgon min sista tyska lektion för alltid jeeppiiee :D:D:D:D:D:D  Nu ska jag in och duscha.
Puss o kram<3
Aya

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Tack Aya :D och detsamma till din syster ;)

2010-06-03 @ 23:21:54
URL: http://imanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0