chocolate and family

Igår blev det ut en liten runda och gå med Malin sedan blev det en helkväll av grillande med familjen. Vår hela stora, tjocka, feta familj.. Jag, Nilay, Stor-Samet, Ferdi, Canan, Canans baby (som är i magen, men hon åt för två så det gälls), Mamma, Pappa, Lill-samet och moster.. och till sist lilla leo, han var nog mest hungrig av oss alla.. Maten var DELIIIIICIOOOUSSS!!!
Idag är det matte som gäller.. En enorm dos av matte-pluggande, det är ju trots allt nationella imorgon. Så idag ska jag och Matea vara extra flitiga och räkna alla typer av uppgifter som där går att räkna ut. Och bredvid oss... traalalallaa... Gissa.. OFCOURSE marabou :D <3
(En bild som väcker många minnen.. Elna skulle fota "mig", eller det var vad jag trodde i alla fall så jag posade väääldigt glatt.. men avsikten var att fota mulatt-boy in the background.. AHAHA!)
TSCHUUUUSS!! :D // Cennet

Kommentarer
Postat av: Filippa

ohh har du också nationella imorrn. Lycka till gumman!

2010-05-11 @ 21:48:58
URL: http://lbfac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0