Äntligen tillsammans igen!

För första gången på jag vet inte när så träffades vi alla tre. Jag har saknat vårt lilla gäng så mycket. Vi är precis som som de tre musketörena och ställer alltid upp för varandra. Fast vi är snyggare ;)

Som alltid när vi träffas hade vi massor att prata om, vi gick igenom allt som hänt sen sist, både roliga och tråkiga saker. Just nu har vi så fullt upp alla tre så det var super att vi lyckades få till en fika iallafall. Men med oss är det så att det kvittar hur lång eller kort tid det har gått sen vi sågs sist, när vi väl träffas är det alltid lika kul!

Vad glor ni på?

Aha! tre snyggingar såklart ;) Jag älskar er Aya och Cennet!

och ni andra: FAC out!
/Filippa

Kommentarer
Postat av: Aya

love u too babe<3 det var jätteskönt att få prata och få ut bra och jobbiga saker. Skratta och gråta tillsammans :D Anna saknades though<3

2010-05-08 @ 11:52:26
URL: http://lbfac.blogg.se/
Postat av: Anna

Naww vad jag känner ett leende när jag läser sånt här :) Vänner är det bästa man kan ha. Ni är helt underbara, bara så ni vet. <33

2010-05-11 @ 18:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0