Vad är grejen med Fotbolls VM?

Var ute och fikade med delar av La Familia från klassen. Vi ville sitta på uteseveringen på Pronto men den var ju såklart full. Men problemet löstes när det började regna för då var det ju okej att sitta inne. La märke till att Mimmi, Olof och jag, som var först på plats, är väldigt trendiga. Jag såg nämligen jätttemånga trios med två tjejer och en kille. Vet att de har härmat oss, hehe.

När Törel, Dunia och Jenny är på plats så frågar jag gänget: vill ni grilla imorgon kväll? Gissa vad de svarar? "vilken match är det då? Aha den, nej den måste jag se!"
Förlåt mig mina kära vänner, men jag kommer aldrig att förstå charmen med massor av män som springer runt på en gräsplan och skjuter en boll mellan sig. Man kanske kunde tänka sig att titta på det för utsiktens skull. Men de syns ju mest som små prickar och när de väl zoomar in med kameran så blir man oftast besviken. Det är inte precis några Alexander Skarsgårds som spelar... ;)
¨
mhm så ska det se ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0