Tisdagkväll mina vänner

och jag är nöjd med min dag. Har åkte tåg till Hässleholm med Daddy-O och pussat på min söta farmor och snälle farfar. det var alldelles för längesedan jag träffade dem, men nu är det sommarlov och jag kan göra vad jag vill!

Bland annat längta ihjäl mig till söndag kväll. Vad händer då? Tredje säsongen av True Blood har premiär i USa. Gissa om jag kommer att sitta som klistrad vid datorskärmen efteråt och söka igenom hela internet efter avsnittet!


VILF, VILF, VILF, ERIC NORTHMAN!
hehe det är väl okej om jag dreglar lite?

FAC out!

Kommentarer
Postat av: Z

Jag själv tycker om Jessica :3 men, Eric går inte att undgå..

2010-06-09 @ 16:56:44
URL: http://liitenprick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0