Skolavslutning


Hugs and kisses, alla säger hej då till varandra. Tänk att ett år har gått så fort!

Kolla bara så glada vi är!
Och hur gick det med betyget då? Jo, tackar som frågar, det gick bra. Mycket bra :)

Det blev ingen traditionell fika och skvallerstund för mig som det var tänkt. Jag var tvungen att rycka in på jubb. Så istället för trevlig samvaro blev det slita i nio timmar. Vi var två som jobbade och det var vääääldigt mycket kunder. Så nu är jag helt slut!

Ja, slut är jag också efter att ha provat igenom hela Mangos klänningsortiment, jag överdriver inte, jag prövade varenda klänning i hela affären. Utan att hitta en enda! Iallafall ingen jag ville lägga 600 spänn på. Dagens I-lands problem: Varför hittar jag aldrig någon fin klänning när jag verkligen vill det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0