Naaaaaw

Jag såg lite på bröllopet igår, närmare bestämt på festen när Daniel höll tal till Victoria. Jag kände mig som en amerikansk cheerleader, satt och sa naaaw hela tiden. Men det var ju så himla fint!

Daniel berättade om en gång då Victoria skulle åka till Kina i en månad. Istället för att sova stannade hon uppe hela natten innan och skrev. När Daniel vaknade nästa morgon så hittade han en låda med trettio brev i, ett för varje dag Victoria skulle vara borta. När han sa att han älskade henne så mycket och var stolt över att vara hennes man, blev jag riktigt rörd. De ser så lyckliga ut varja gång de ser varandra i ögonen.


Förlåt om ni tycker att två bilder på kronprinsse3sparet två daghar i rad är för mycket. Men de handlar ju faktiskt om dem nu så jag tycker att det passar. Och titta bara så söta de är tillsammmans ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0