Min nya favorit

Eftersom jag har kollat på alla avsnitt som finns av How I Met Your Mother (typ 120 stycken, ni får kalla mig nörd) så var jag tvungen att hitta en ny rolig serie att kolla på. Svaret blev: Cougar Town! Jag ä-l-s-k-a-r den serien! kvinnor får vara roligare än män! I den här serien är det nämligen kvinnorna som har de roligaste replikerna, vilket är en mycket trevlig omväxling.

Jag tyckte om Courtney Cox redan i Vänner, men som Jules är hon om möjligt ännu roligare. Och vi ska inte tala om Christa Miller (Ellie) och Busy Philips (Laurie). Vilket gäng! Vilka galna upptåg! Det enda negativa är att jag har fått den underbara låten "Confident in my sexualiteeeee" som Grayson sjunger på huvudet. Ni som sett serien vet säkert vad jag pratar om.


Om ni inte har sett Cougar Town än, se ett avsnitt nu! Ni kommer inte att ångra er.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Kika in på min blogg.

där finner du mycket musik,foto och mig själv.

ursäkta om jag störde.

2010-06-21 @ 09:38:11
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0