Idag

har pappa, Maja, min kusin Martina och jag åkt tåg upp till Hässleholm och hälsat på min farmor och farfar. Mycket trevligt att träffa dem som vanligt. Men nu är det slut på det roliga, det är dags att börja tänka på packningen. Ska börja skriva en packlista till Grekland nu, så lite kul är det väl. Det är ju liksom förberedelser inför något väldigt roligt.
På väg hem från tåget svängde jag förbi posten för att äntligen hämta upp mitt bokpaket. jag fick stå i kö lääääänge, det var tjugo nummer före mig! Men det var det självklart värt, vad gör man inte för åttonde och nionde delen i True Blood serien? Perfekt läsning på beachen.
click to zoom
Ihhhhh! Spännande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0