hääärlig dag

härlig dag med vännerna vid stranden idag :D fast jag frös sekunden då jag klev av bussen vid turning torso. Det blåste jättemycket där och vi alla satt o darra och hade gåshud :S men trots det hade vi en trevlig tid :)

Imorgon åker långben till Grekland, jag hoppas hon får en suuuuuuupppeeeeruunderbaaar resa och att hon solar och badar mycket och checkar in alla heta kilar ;D Fast bli inte för brun för då blir jag avundsjuk! haha

Nu ska jag gå och försöka hitta en lösning åt min hals som gör såå ont :( dricka något varmt eller kanske ta minttablett, ska fråga pappa :)
Kramiiss
/Aya

Kommentarer
Postat av: Leia

Fin design!

2010-06-22 @ 22:37:37
URL: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0