glad midsommar!

Glad midsommar på er :D Tyvärr firar jag inte midsommar så det blev ingen dans runt midsommarstången för mig. Istället spenderade jag lite tid med Anna och Lina. Skulle säga hejdå till Anna som ska resa till Usa på måndag. Jag är liiiiite avundsjuk, haha men nee hoppas hon får en underbar resa :)

Kollade nyss klart på matchen mellan Portugal och Brasilien som slutade 0-0, ändå bra match! Enligt mig har denna VM säsongen inte varit så bra som jag hade förväntat mig. För fyra år sedan satt jag fastklistrad framför TVn och kollade på varje match hahaha mamma hade riktigt mycket damp på mig då :P Ikväll ska Spanien spela mot Chile och det får jag inte missa!


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0