Full fart framtå

en perfekt dag att steka sig på playan. Men för mig är det ingen rast, ingen ro som gäller. Först en runda på stan.
Efter en timme kommr jag hem med det här:

A girl gotta do what a girl gotta do! Jag älskar Body shop, deras produkter kanske är dyra, men de är superbra och räcker länge så de är faktiskt väldigt prisvärda. Och nu när de har 50% rea blir det ännu mer prisvärt. Kan starkt rekommendera ett besök! Sen vet ni ju att jag har letat efter sandaler och när jag passerar Claire.dk fångar dessa godingar min blick. sedan visar de sig att de har 30% på Friis Co idag. Jackpot, ding,ding, ding,ding! Man kan säga att jag har hafte en shoppingperiod nu, men idag har jag hittat allt jag behöver så nu är den perioden över. Hrmmhrhmm hoppas att det är snat för det rimmar så fint!

Nu ska jag köpa något annat. Mat till grillkvällen ikväll. Ska ge mig av till Möllan och köpa sesambröd och halalfärs.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Vad kostar bodyshops små burkar av body butter, skulle vilja köpa ett sådant, tycker dom stora e lite för dyra för min ekonomi, haha!

2010-06-18 @ 13:08:41
URL: http://jiggys.blogg.se/
Postat av: Anothercinderellastory

Åh vilka snygga skor :)...



hoppas din dag blir bra (:

2010-06-19 @ 09:10:07
URL: http://anothercinderellastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0