Fullpackad helg!

I lördags var jag på malmöfestivalen alldelles för länge. Från 16 till 01. Det blir sammmanlagt sju timmar stående på asfalt. Men kul var det. Först Rix Fm festival, sådär, mest för fjortisar.

Sen dessa killarna, Maskinen alltså. Bäst var sista låten! (pengar)

Jonathan Johansson, mest för att jag tycker att han är snygg (hehe) men han var faktiskt väldigt bra live.

Här dansade vi loss.

Men här dansade vi ännu mer! Booka Shade, vilken show de ställde till med alltså. Mina fötter fick ta mycket stryk så mycket som jag hoppade!

På söndagen var det dags för ännu ett pass på Wayne's, ingen vila för mina fötter där heller. Men det var bra att jag kunde hålla mig sysselsatt för då hann jag inte ha så mycket skolstartsångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0