Det är dags

Idag har jag köpt:
Två fempack med block, ett randigt och ett rutigt
Två stycken pärmar
Två pennor+ stift
Ett suddigummi
En kalender
Ett paket med färgpennor

Det blev en lite udda konversation när jag slängde upp det på Åhléns disk.

Trevlig expedit: Ojojoj
Jag: Jo, det är dags nu
Trevlig expedit: Ja, det är dags nu. Det blir 502 kronor tack.
Efter att han lagt sakerna i en påse överlämnade han den till mig, nästan som i en cermoni och sa: "Jag önskar dig all lycka till". Det värmde faktiskt lite i hjärtat! Men det sved i fickan. Slösa 500 spänn på något så osexigt som skolsaker när jag kunde köpt nåt snyggt att ha på mig eller fikat cirka fem gånger istället. Men men, ibland måste man faktiskt köpa nödvändiga saker också, inte bara roliga.


Det blev riktigt tungt att bära hem allt det här kan jag säga!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Stackars, kämpa på!

2010-08-19 @ 00:05:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0