Jag är så himla trött!!!

Idag hände det: jag somnade på svensklektionen! Vi hade precis fått en ny bok som vi skulle börja läsa i: Fahrenheit 451 heter den och den var väl inte precis gastkramande spännande från första sidan. Orden bara hoppade runt på sidorna och mina ögonlock blev tyngre och tyngre. Tillslut satt jag där med huvudet mot väggen i djup sömn och alla i klassen är vittnen till detta. Förhoppningsvis inte min lärare, för jag måste erkänna att detta har hänt en gång förrut och då vet jag att han såg mig! Vad ska han tro om mig!

När jag kom hem tog jag en powernap och sen drack jag en stor kopp kaffe men jag är forfarande supertrött. Det måste vara vädret. Eller att jag precis börjar bli pollenallergisk (det enda dåliga med att våren är här) Eller så saknar jag bara Tyskland så mycket och har svårt att ställa tillbaks mig till mitt normala liv. Något är det iallafall...
Snart ska jag gå och träna och se om det piggar upp mig. Men först ska jag skriva lite på en novellanalys.  Let's see if I can find something about it on Google!

FAC out!
/Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0