Göteborg!

Den sista, regniga dagen i mars åkte Anna, Cennet och jag till vår favoritstad: Göteborg! Där alla människor är lite snyggare, har lite finare klädstil och är mycket trevligare än överallt annars!

 
På Väg!
 
Äntligen framme vid min absoluta favoritaffär: Topshop! Och till min stora lycka hade dom en jättestor rea! Jag kom därifrån med sex plagg till halva priset!

 
Jag är stolt över förmiddagens resultat och Anna är stolt över mig :)
 
På Sweet Coffeshop i Göteborg kan man få världens största chokladboll för 27 kr! De har också jättegoda sallader, supertrevlig personal och övermysig stämmning.
 
Efter en lång tids letande hittade Cennet äntligen precis en sådan jeansjacka hon ville ha på MQ.
 
När jag provade skor var det lite beslutsångest. Men det slutade med att jag tog dem till höger så tog Cennet det andra paret!
 
På tåget hem käkade vi Ceasarsallad och var trötta men nöjda efter en härlig dag!
 
Efter Lund var tågvagnen tom och vi tog tillvara på tillfället, för hur ofta har man en tågvagn helt för sig själv?
 
Japp, såhär kan det bli när man är hög på livet:D

Tack för en härlig dag tjejer!
/Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0