food is my life

  



Just nu är jag hungrig och behöver skriva av mig lite...
Dagens tanke idag har varit: MAT!!!! Har varit hungrig typ hela dagen. Åt ingen bra frukost, maten i skolan var inte god och när jag kom hem så hade pappa gjort den rätten jag hatar MEST!! Okej ska inte överdriva, kanske inte mest men den är absolut ingen favorit. Och det värsta med den rätten (den är irakisk) är att varje gång vi besöker en irakisk familj eller en släkting så MÅSTE de göra den rätten :@:@ och då blir man tvungen att vara artig och äta :( men det brukar också vara dolma som är superduper gott :D Man är ingen riktig arab om man inte älskar dolma! Faan också!! Blir riktigt sugen nu på dolma när jag började tänka på det :(
Snart kommer jag iallafall inte vara hungrig för jag sitter nu med en stor skål med popcorn bredvid mig :D ska snart också gå och öppna kylskåpet och förhoppningsvis hitta något gott. Haha mamma sa att jag får fixa något att äta om jag är hungrig... HAALLÅÅ va kan jag göra?? ägg? Omg, om mamma någonsin lämnar mig i mer än tre dagar så är jag död!! Mammas mat i mitt hjärta<3 no offence dad, men mammas mat har en speciell plats i mitt hjärta<3

Detta blev ett lite konstigt inlägg, men när man är hungrig så kan man inte tänka på något annat

/Aya


Kommentarer
Postat av: Anna

Mmm... Dolma, lite mer mmm i mitt arabiska liv :)

2010-05-02 @ 20:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0